מבוא
אתר NFS store ('האתר') המופעל על ידי העסק NFS ('החברה') ומשמש כאתר מכירות למוצרי חשמל קטנים ('המוצר'). התקנון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מתייחס לשני המינים באופן שווה. הרכישה והשימוש באתר כפופים לתנאי התקנון. ביצוע רכישה באתר מהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא, הבין והסכים לתנאי התקנון. התקנון מהווה חוזה מחייב בין הלקוח לחברה.
הגדרות: 'עסקה' – כל פעולה לרכישת מוצר, שירות או תוכן דיגיטלי באתר. 'רכישה' – הזמנה בפועל של מוצר, שירות או תוכן דיגיטלי ואישור קבלתה על ידי הלקוח. התקנון חל גם על משתמשים שאינם מבצעים רכישות אך עושים שימוש כלשהו באתר.
הרכישה
האתר מאפשר רכישה נוחה ובטוחה של מוצרים באמצעות האינטרנט. ניתן לבצע רכישות באתר בכל עת, בכפוף למלאי זמין. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק המוצר בכל עת ולשלול זכות רכישה לפי שיקול דעתה. במקרה של חוסר במלאי לאחר ביצוע הזמנה, החברה רשאית לבטל את ההזמנה ולהשיב את הסכום ששולם, ללא פיצוי נוסף.
כשרות להשתמש באתר
רשאי לבצע רכישות באתר כל משתמש אשר ימלא אחר התנאים המצטברים הבאים:
- בן 18 ומעלה, או באישור אפוטרופוס במקרה של קטין.
- בעל כרטיס אשראי תקף שהונפק כדין בישראל.
- בעל תא דואר אלקטרוני פעיל.
במידה וקטין ביצע רכישה ללא אישור אפוטרופוס, האחריות תחול על ההורים. המשתמש מתחייב למסור פרטים מדויקים ומעודכנים. טעויות בפרטים עשויות לגרום לעיכוב או ביטול ההזמנה.
אחריות
האחריות על מוצרי החנות ניתנת למשך 12 חודשים וכוללת תיקוני תוכנה בלבד. במידה וקיים פגם פיזי בעת קבלת המשלוח, על הלקוח לפנות לחנות בצירוף תמונות להוכחת הפגם ביום העסקים בו התקבל המוצר. אי דיווח במועד זה ישלול את זכות הלקוח להחלפת המוצר או לטיפול במקרה של פגם פיזי. בחלק מהמוצרים תינתן אפשרות להרחבת האחריות עד 3 שנים בתוספת תשלום, בהתאם לתנאי החנות ולמוצר הנרכש.
החנות אינה אחראית לכל נזק שנגרם לאריזת המוצר החיצונית (קרטון, שקית, פלסטיק, עטיפה או אריזת משלוח) במהלך השילוח. אריזות שניזוקו אינן מהוות עילה להחזרה, זיכוי או החלפה.
תוכן המשחקים
רשימת המשחקים המותקנים בקונסולות עשויה להשתנות לפי שיקולי החנות. אין התחייבות לתקינות כל קובץ משחק או למניעת כפילויות. החנות אינה אחראית לתוכן המותקן מראש בקונסולות, לרבות משחקים שאינם פועלים או שאינם פועלים כראוי. אין בכך כדי להוות עילה לביטול העסקה או להחזרת המוצר. האחריות על התוכן המותקן מראש בקונסולות מוטלת על ספקי התוכן בלבד.
במקרה שבו משחק אינו פועל או אינו פועל כראוי, אין בכך כדי להיחשב כ'מוצר פגום' ואין בכך כדי להוות עילה לביטול העסקה או להחזרת המוצר.
שינויים במפרט המכשיר
החברה שומרת לעצמה את הזכות לבצע שינויים במפרט המכשירים המוצגים באתר, לרבות עדכוני חומרה, תוכנה, עיצוב ורכיבים, ללא הודעה מוקדמת. במקרה של שינוי, נוודא כי המכשיר שסופק ללקוח יהיה בעל תכונות ותפקוד דומים או משופרים ביחס למכשיר שהוזמן. המידע באתר מתעדכן מעת לעת, ולפיכך ייתכנו הבדלים בין הפרטים המופיעים בו לבין המפרט בפועל של המכשיר שסופק.
החזרות וביטולים
ניתן לבטל עסקה תוך 14 ימים ממועד הרכישה באמצעות פנייה למייל [email protected] בצירוף קבלת הרכישה. במידה והמוצר נמסר לחברת השילוח טרם ביטול ההזמנה, עלות המשלוח תחול על הלקוח במלואה בהתאם לתנאי הביטול. החזרה תתאפשר רק כאשר המוצר באריזתו המקורית, כולל כל האביזרים שנמסרו עם המוצר, וללא שימוש כלשהו. עלות המשלוח חזרה תחול על הלקוח ותבוצע בהתאם לבחירתו. החנות מציעה שירות משלוחים בעלות של 50 ₪, אך הלקוח רשאי לבחור בשירות שילוח חיצוני על פי שיקול דעתו. במידה והלקוח בוחר בשירות שילוח חיצוני, האחריות לשלמות המוצר עד להגעתו למשרדי החנות תחול עליו בלבד. במקרה של נזק או פגם שנגרם במהלך המשלוח החיצוני, לא תתאפשר החזרה או זיכוי. בנוסף, ייגבו דמי ביטול בסך 5% או 100 ₪, הנמוך מבין השניים. במקרה של שדרוגים, שינויים או התאמות מיוחדות שנעשו לבקשת הלקוח, יתווסף חיוב נוסף של 100 ₪ אשר ייגבה מהיתרה שנותרה לאחר ניכוי דמי הביטול הרגילים. לא ניתן להחזיר מוצרים הכוללים רכיבי זיכרון הניתנים להעתקה (כגון כרטיסי זיכרון או כוננים קשיחים), אם אריזתם נפתחה, בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א–2010, סעיף 6(א)(9).
מדיניות מציאון
המוצרים הנמכרים במציאון הינם מוצרים חדשים לחלוטין אשר לא נמכרו בעבר ולא היו בשימוש, אך עשויים להיות ללא אריזה מקורית, עם אריזה פגומה או כאלו שנפתחו לצורכי צילום, הצגה או בדיקה.
המכירה במציאון נעשית במתכונת 'כפי שהוא' (As-Is) וללא התחייבות למצב האריזה או לנראות חיצונית. לא יינתנו החזרות, זיכויים או החלפות עבור מוצרים אלו.
תמיכה טכנית באמצעות המייל זמינה כרגיל עבור כל מוצר במציאון, בהתאם למדיניות החנות.
ביצוע רכישה במציאון מהווה אישור הלקוח כי קרא והבין את תנאי המדיניות וכי הוא מוותר על כל טענה עתידית בנוגע למצב האריזה או לנראות החיצונית של המוצר.
אספקה והובלת המוצר
המשלוח יבוצע לכתובת שנמסרה בעת ההזמנה בהתאם לזמן האספקה שנבחר. ימי המשלוח יכללו יום עסקים נוסף לטובת הכנת ההזמנה. במידה והוזמן מארז מתנה – ייתכנו עיכובים של עד 2 ימי עסקים נוספים לטובת הרכבת המארז טרם המשלוח.
במשלוחים אל אילת ויישובים מרוחקים – ייתכנו עיכובים של עד 2 ימי עסקים נוספים, מעבר ובנוסף לעיכובים שצויינו מעל.
במקרה של עיכוב שאינו בשליטת החברה (כוח עליון, שביתות, עומסי שליחויות, טעות בפרטי הלקוח או כל סיבה חיצונית אחרת), החברה אינה אחראית לעיכוב. במקרה של צורך במשלוח חוזר עקב טעות בכתובת שנמסרה על ידי הלקוח, עלות המשלוח החוזר תחול על הלקוח. ניתן לבטל הזמנה ללא עלות משלוח בטווח של עד 24 שעות ממועד ההזמנה.
ניתן לאסוף את המוצר עצמאית בתיאום מראש מהכתובת: השדה 9, ראשון לציון. יש ליצור קשר במייל [email protected] או בטלפון 054-9381010 לתיאום האיסוף.
ט.ל.ח
החברה אינה אחראית לטעות במחירים, תיאורים, טקסטים שיווקיים, מבצעים או פרטים אחרים באתר. במקרה של טעות מהותית במידע, החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את העסקה ולהשיב את התשלום במלואו ללקוח.
תמיכה טכנית ושירות אפטרסייל
שירותי התמיכה והאפטרסייל יינתנו באמצעות כתובת המייל [email protected] בלבד, בכפוף להצגת קבלת הרכישה. זמן הטיפול עשוי להשתנות בהתאם לאופי הפנייה ולזמינות הצוות.
אבטחת מידע ופרטיות
החברה מתחייבת לשמור על פרטיות המשתמשים ולהשתמש במידע לצורך ביצוע העסקאות בלבד. המידע לא יועבר לצד ג' ללא אישור המשתמש.
קניין רוחני
כל זכויות הקניין הרוחני באתר, כולל עיצובים, תמונות, טקסטים וקוד, שייכות ל-NFS Store ואין להעתיקם, לשכפלם או להפיצם ללא אישור מראש ובכתב מהחברה.
דין וסמכות שיפוט
כל מחלוקת הנוגעת לתקנון זה תידון בבתי המשפט במחוז תל אביב-יפו בלבד, בהתאם לדין הישראל